מידע כללי

הבקשה פתוחה לסטודנטים שסיימו לימודי תואר ראשון או M.Sc.

פענוח המסתורין של השכל והמוח הוא אחד המאמצים המרתקים ביותר של המאה ה-21 . ב-ELSC, אנו מאמינים שהמפתח לפתרון תעלומה זו טמון במחקר בין-תחומי, ולכן על החוקרים לשלב גישות תיאורטיות, ביולוגיות וקוגניטיביות במדעי המוח.

כמובילה עולמית במדעי המוח החישוביים, ELSC מתגאה באחת התכניות האקדמיות הרחבות והמגוונות ביותר בתחום. הדוקטורט הישיר שלנו בן חמש שנים. התוכנית מספקת לסטודנטים המבטיחים ביותר לתארים מתקדמים את הכלים התיאורטיים והניסיוניים הנדרשים להשגת יכולות מחקר בין-תחומיות אמיתיות. הבסיס הרחב והמוצק הזה מקנה להם את הכישורים לחקור כיצד מערכת העצבים מבצעת ביעילות מגוון רחב של פונקציות, כולל תפיסה ופעולה, למידה וזיכרון, מחשבה ויצירתיות.

התוכנית האינטנסיבית שלנו מעוגנת במדעי המוח החישוביים וכוללת קורסים מתקדמים המספקים רקע מקיף בהיבטים השונים של מדעי המוח. קורסים אלה כוללים פיזיולוגיה של מערכת העצבים; מדעים תיאורטיים, עצביים וקוגניטיביים; פסיכולוגיה קוגניטיבית; למידת מכונה ועיבוד מידע; ושיטות מחקר מתקדמות. על ידי התנסות בדיסציפלינות השונות והשגת גישה לכמה מחוקרי המוח המובילים בעולם ולעבודותיהם, התלמידים יכולים להתחיל לבנות את מסלולי המחקר העתידיים שלהם. למרבה הפלא, שליש מהדוקטורט של ELSC. בוגרי התכנית הפכו לחוקרים עצמאיים בתחומים השונים של מדעי המוח באוניברסיטאות מובילות הן בישראל והן ברחבי העולם.

ELSC Ph.D. התוכנית היא בינלאומית, מסבירת פנים לסטודנטים מכל רחבי העולם, וככזו כל השיעורים והפעילויות המדעיות מתנהלות באנגלית. שלושת הסמסטרים הראשונים של התכנית מוקדשים לקורסי ליבה. לאחר מכן, התלמידים מצטרפים למעבדות מחקר ועוסקים במחקר תזה המהווה את עיקר התוכנית. במקביל, התלמידים מסיימים תכנית אישית של קורסי חובה ובחירה המאפשרת להם לעמוד בדרישות הדוקטורט הנדרשות. במהלך לימודיהם, הסטודנטים נהנים ממלגות נדיבות וממלגות נסיעות, ומעודדים להשתתף בכנסים בינלאומיים ולבקר במרכזי מחקר רלוונטיים ברחבי העולם.

“Working memory”