משימת מעגל המוח

משימת מעגל המוח

מעגל המוח
מעגל המוח (BC) הוא מאמץ אינטלקטואלי ייחודי ברחבי העולם. חברי BC מתכנסים בקביעות עם המדענים והסטודנטים של מרכז אדמונד ולילי ספרא (ELSC), הן במפגש השנתי במקום ציורי באירופה והן במהלך ביקורים ב-ELSC בירושלים. הדבר מספק להם את ההזדמנות להתעדכן בהתפתחויות האחרונות בחקר המוח. מעגל המוח (BC) מאחד קהילה של חברים ותומכים נלהבים של ELSC החולקים את החזון של קידום ההבנה שלנו את המוח ומציאת תרופות למחלות הקשורות למוח. חברי BC ממלאים תפקיד מכריע בעיצוב עתיד חקר המוח ב-ELSC והיו מרכיבים מרכזיים בהקמתו. הם תרמו באופן משמעותי לחינוך של דורות בהווה ובעתיד של מדעני מוח. חברי BC מחזיקים במעמד נערץ כאורחים מוערכים וחברים גדולים של ELSC.

הפוך לחבר ב-'מעגל המוח'
על ידי הפיכתך לחבר במעגל המוח של ELSC, תוכל:
• לשמוע על ההתפתחויות האחרונות בחקר המוח ישירות מהמומחים של ELSC.
• לקבל גישה בלעדית לפגישות סוף השבוע השנתיות של BC, המאורגנות במקומות יוצאי דופן ברחבי העולם. מפגשים כאלה מציגים הרצאות של סגל ELSC על הממצאים האחרונים והמרגשים ביותר בנושאים כגון: "זיכרון"; "המוח המזדקן"; "טכנולוגיות בהשראת המוח". המפגשים כוללים גם מוזמנים שהם אמנים וחוקרים בעלי שם עולמי. לדוגמה, מיכל רובנר, רון ארד וסר אנטוני גורמלי השתתפו באירועי BC בעבר.
• לסייע בתמיכה במלגות עבור מלגות פוסט דוקטורט של ELSC.
• לקבל גישה ישירה לפקולטה של ELSC לכל ייעוץ הקשור למוח.

חברי BC מתחייבים לתמוך ב-ELSC בתרומה שנתית של $10,000 לשנה במהלך שלוש שנים.
השותפות שלך עם האוניברסיטה העברית תאפשר תגליות חדשות במחקר מדעי המוח שיובילו להבנה טובה יותר של המוח האנושי, ותהיה בחזית החידושים שישפיעו על רווחת כולנו.

למידע נוסף על המפגש השנתי הבא של BC או למידע נוסף על מעגל המוח, אנא צור קשר עם:
פרופ' עידן שגב , הקתדרה של דייויד ואינז מאיירס למדעי המוח החישוביים, ELSC. טל': 972-54-8820610; כתובת URL; דוא"ל: idan@lobster.ls.huji.ac.il
Kim Banaji , טל': 972-52-5244394; דוא"ל: kim.banaji@mail.huji.ac.il

“Working memory”